Transport si plata
Livrare si transport
Transport GRATUIT* pentru comenzile a caror valoare depaste 200 de
RON.
Valoarea transportului este de 20 RON pentru comenzi mai mici de
200 de RON.
***Pentru zonele care NU se afla in aria de acoperire a firmelor
de curierat cu care lucram se percep km suplimentari. Valoarea pentru fiecare
km este de 1.5RON.
Pentru comenzi la produse personalizate, care se efectueaza la comanda, se va percepe un avans de 50% din valoarea produsului, restul de plata se face ramburs la primirea coletului. Daca veti renunta la comanda, avansul se va pierde. Contul pentru avans este: RO29BTRL04301202881539XX, deschis la Banca Transilvania.
Orice comanda pentru fabricarea unui produs care nu este pe stoc intra
in categoria "produse fabricate special" si va fi livrata intre
5-10 zile lucratoare(luni-vineri) din momentul emiterii comenzii. In
conditiile in care comanda a fost primita dupa ora 13:00, se mai adauga o zi la
termenul de livrare.
In categoria “fabricate special” pot intra si produsele din
categoriile ROCHII,JACHETE SI PALTOANE SI SALOPETE la care livrarea se face in
24-48 ore, la care puteti personaliza lungimea produsului si lungimea manecii.
Pentru orice comanda valoarea transportului este de 20 RON. Daca retrunati produsul/produsele plata transpotului tur-retur va fi suportata de catre client si va fi scazuta din valoarea ce trebuie restituita.
**Pentru comenzile din afara tarii, plata se face integral in avans, iar transportul se achita la livrare de catre client.
Pentru
zonele din Romania care se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, taxa
pentru transport este mentionata mai sus.
Durata
de livrare este in medie de
5-10 de zile pentru produse personalizate si 24-48 ore pentru cele aflate pe
stoc
Ne
rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu isi
indeplinesc obligatiunile pecuniare sau de alta natura fata de CHANTTAL.
Modificarile
asupra comenzii se vor sesiza intr-un e-mail la adresa store@chanttal.ro,
termenul de livrare va fi de 15 zile lucratoare de la momentul ultimei
interventii asupra comenzii initiale.
Ne
asumam dreptul de
a anula orice comanda asupra carora se vor solicita mai mult de 2 modificari
din momentul plasarii.
Retururi
In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne
contactati la adresa de e-mail store@chanttal.ro si
la numarul de telefon: +(4) 0728961575, in termen de 14 zile de la data
primirii produsului. Odata primita si verificata solicitarea dumneavoastra,
veti primi un e-mail de confirmare, in termen de 3 zile.
Comenzile returnate vor fi trimise la adresa Str. Vasile Lucaciu,
Nr. 82-84, Sector 3, Bucuresti, firma Chanttal Design SRL.
Nu se accepta retururi la magazinele CHANTTAL si
la magazinele partenere CHANTTAL.
Din motive operationale, CHANTTAL isi rezerva
dreptul de a schimba produse sau masuri.
Politica de returnare
1. 1. Produsele
pot fi returnate in 14 zile de la transmiterea de catre client a solicitarii de
returnare. Ele trebuie sa aiba eticheta CHANTTAL, sa se afle in ambalajul
original si sa fie insotite de toate documentele cu care au fost livrate,
exceptie fac cele care se incadreaza in OUG 34/2014.
2. 2. Produsele
trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: sa nu fie deteriorate,
purtate, modificate, spalate.
3. 3. Pentru a
returna un produs, trebuie sa ne anuntati printr-un e-mail la adresa store@chanttal.ro si la numarul de
telefon: +(4) 0728961575, in maxim 7 zile de la primirea produsului.
4. 4. Returnarea
produselor se va face prin intermediul aceluiasi curier (cu care a fost
expediata initial comanda), taxele tur-retur fiind suportate de catre clientul ce
doreste sa efectueze returul. (suma ce va fi scazuta din valoarea ce
trebuie restituita)
5. Nu se
accepta retur pentru extern si pentru prosusele efectuate pe comanda. In cazul
in care clientul renunta la comanda inainte ca aceasta sa fie livrata se va pierde
avansul.
6. Te rugam
sa ai in vedere ca produsele ajustate astfel incat sa corespunda cat mai bine
caracteristicilor tale personale – (confectionate dupa dimensiunile dvs) nu pot
fi returnate / schimbate. Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt
exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste
contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale
urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile
prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."
In cazul deteriorarii produselor in timpul transportului din cauza
ambalarii necorespunzatoare de catre client, contravaloarea produselor si a
transportului va fi suportata INTEGRAL de catre client.
1. 5. Restituirea
banilor se va efectua prin transfer bancar, costurile transferului fiind
suportate in totalitate de catre client in maxim 14 zile de la data primirii
returului.
Pentru a va putea returna contravaloarea produselor, va rugam sa
luati legatura cu Departamentul Relatii Clienti INAINTE de a
returna orice produs, pentru a ne furniza urmatoarele informatii:
- Numele si
prenumele dvs.
- CNP-ul
- Contul
dvs. Bancar – IBAN (Atentie! – titularul contului trebuie sa fie persoana
pentru care s-a emis factura)
1. 6. In cazul
in care conditiile de retur sunt indeplinite, CHANTTAL va
returna banii in termen de 14 zile calendaristice, din momentul in care
coletul a ajuns la CHANTTAL.